Kimberly Kennedy, Cornelis de Groot, Joanne Colomb
págs. 180-190
Aiming for Understanding: Lessons Learned about Writing in Mathematics
Jennifer M. Beyea, Leila A. Dowdall, Susan R. O'Connell, Joelle D. Ward, Susan S. Denvir, Nikki G. Friedland, Celia Beamon
págs. 192-199
págs. 200-201
Margaret Williams, Kristen Forrest, Denise Schnabel
pág. 200
Are They Wrong? Or Did They Just Answer a Different Question?
David C. Coffey, Pamela J. Wells
págs. 202-207
ABCs of Early Mathematics Experiences
Laurie E. Hansen, Jo Hoffman, Deborah W. Allen
págs. 208-212
Carla Tayeh, Barbara Britton
págs. 213-214
Solutions to the inning Strategy Problem
Carla Tayeh, Barbara Britton
págs. 215-217
pág. 217
Maxine E. Pincott
págs. 218-219
Joanne Parent
pág. 218
Corduroy's Day: A Counting Book
Mary Ellen
pág. 218
A Firefly in a Fir Tree: A Carol for Mice
Sarah Olague
pág. 219
Shirley Roberts
pág. 219
págs. 220-221
How Many Spots Does a Leopard Have?
Pam Boldrin
pág. 220
Henry's 100 Days of Kindergarten
Wayne Gable
pág. 220
págs. 221-222
Know Your Numbers Series: Lots of Ladybugs!, Starry Arms, Hands Down/Hands Down/Starry Arms¿
Mary Lou Damjanovich
pág. 221
Patrice Tucker
pág. 221
págs. 222-223
David Whitin
pág. 222
Mummy Math: An Adventure in Geometry
Brenda H. Frankel
pág. 222
págs. 223-224
David Whitin
pág. 223
The Turn-Around, Upside-Down Alphabet Book
David Whitin
pág. 223
Math and Nonfiction: Grades K-2 and Grades 3-5 2004
Colleen Thrailkill
pág. 224
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados