Llegir la ideologia: la realitat i el desig
Daniel Cassany Comas, Sergi Cortiñas Rovira, Carme Hernàndez, Joan Sala
págs. 11-28
págs. 29-66
págs. 67-82
Llegir críticament textos d'història
Francesc Xavier Hernández Cardona, Celia Romea Castro, Joan Santacana i Mestre
págs. 83-94
págs. 95-110
págs. 111-124
págs. 127-142
págs. 143-166
Accions didàctiques en el marc dels museus: una investigació entre el museu i l'escola
págs. 167-182
Estratègies didàctiques a l'ensenyament universitari: experimentació de crèdits ECTS en els estudis de Pedagogia i Psicopedagogia
págs. 183-202
Joc i cultura al poble valencià: dos textos dels segles XVII i XVIII
págs. 205-220
págs. 223-240
El pressupost de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona de 1908: un referent pedagògic
págs. 241-250
págs. 251-264
Debilitat de la teoria de l'educació: sobre la narrativitat científica de l'educació
págs. 265-284
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados