Les eleccions. Per a una didàctica de la democràcia
Cristòfol A. Trepat
pág. 5
Aprendre a pensar, aprendre a escoltar, aprendre a decidir a l'educació infantil
pág. 9
L'Ajuntament dins de la classe
Maria Falgueras, Elena Borroche
pág. 13
L'aprenentatge democràtic a l'Escola del Mar
Lourdes Vicente
pág. 17
Obrim l'Ajuntament als petis ciutadans
M. Creu Moya, Cèlia Casanova
pág. 25
L'Ecoauditoria de l'escola com a projecte d'educación ambiental
Teresa Franquesa
pág. 31
Educació i ONG: cooperació per a la cultura solidària
Esteve Barandica i Pairet, Empar Escayola
pág. 35
Pares, juguem?
Mercè Farré, Blanca Maldonado
pág. 37
El diari: una eina per treballar la diversitat a l'escola rural
Pilar Basagañas
pág. 45
Els matemòbils i la Setmana Numèrica
Carme Castany
pág. 49
La música i l'educació física ballen juntes
Carmen Colomer
pág. 53
Intercanvi matemàtic per Interner: la formiga matemàtica
Sebastià Capella i Priu
pág. 57
Juguem amb el diari
Lluís Bohigas Santasusagna
pág. 59
L'acció tutorial com a eix vertebrador del treball sobre el currículum
Rafael Lemus
pág. 60
El Korfba: coeducació i cooperació
Montserrat Cumelles, F. Padrò Domènech
pág. 71
Elements de canvi a l'espai escolar
Josep Robert Llopis
pág. 77
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: