Mètode històric i ensenyament
Francesc Xavier Hernández Cardona
pág. 4
Quan a les portes hi havia forants per els gats
Isabel Morales
pág. 13
Treballar Antoni Gaudí a través d'un taller d'història
Isabel Boj, Nuria Castellano i Solé
pág. 21
Un cistell d'història. Experiments amb la cultura material
Nuria Armentano Oller, Mónica Barahona
pág. 27
Aprendre a fer anàlisis inductives amb les fonts històriques. Alguns exemples pràctics
Joan Santacana i Mestre
pág. 31
La pràctica de pensar
Josep Maria Terricabras i Nogueras
pág. 39
El papel de la inspecció a l'ensenyament
Joan Badia
pág. 45
Obrir l'escola a les families. Experiénces de col-laboració a parvulari
Maite Ollé Sánchez
pág. 53
Mulla't a l'aquari
Joaquim Farrés
pág. 59
L'educació física i el final de curs
Montserrat Cumellas Riera
pág. 65
Pla d'orientació i acollida per alumnes i families en el pas de primària a secundària
Joaquim Cabanes
pág. 69
Projecte d'animació lectora. Experiència d'organització de la biblioteca d'aula
Josep Robert Llopis
pág. 75
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: