La crisi de les operacions escrites? La crisi dels algorismes?
Lluís Segarra
pág. 4
Càlcul mecànic, càlcul reflexiu
David Barba Uriach
pág. 7
Comptar amb les mans al cap al Civle Inicial
Teresa Serra Santasusana, Carme Barba i Corominas
pág. 11
Calculadora a Primària?
Pere Joan Vinós Peiretó
pág. 17
Estratègies de resolució de problemes multiplicatius
M. Margenac
pág. 21
Diversificar les matemàtiques o com motivar a l'alumnat
Luís Pascual
pág. 27
Els peixos: un racó viu a l'aula dels més petits
Mont Basiana, Neus Sol
pág. 37
M'agrada fer mapes perquè veig tot el que passa en el conte
María Soliva
pág. 41
Miró a l'escola
Pilar Fonseca
pág. 47
Empatica històrica i dramatització com a instruments d'aprenentatge
Enric Serrano
pág. 53
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: