La didàctica de les Ciències Socials: estat de la qüestió
Pilar Benejam Arguimbau
pág. 2
Per què i què ensenyar i aprendre de Ciències Social a finals del segle XX?
Joan Pagès Blanch
pág. 9
L'estudi del medi
Roser Batllori
pág. 21
Aprendre procediments: un repte
Cristòfol A. Trepat
pág. 27
L'elaboració del Projecte Currícular en l'àrea de Ciències Socials
Agustí Alcoberro i Pericay
pág. 35
Aplicant la Reforma: La Reforma a l'escola rural
Llorenç Planes
pág. 45
Experiències escolars: Acolliment de deu nens saharians
Dolors Prenafeta
pág. 51
Política lingüistica: Cinc anys de català a les escoles de la frnaja oriental de l'Aragó: incidència en el Baix Cinca
Ángel Huguet Canalis
pág. 55
Educació física: La pràctica esportiva entre els sis i dotze anys, un debat constant
Francesc Fontdevilla
pág. 60
La mestra i el mestre: En la mort de Loris Malaguzzi
pág. 69
Biblioteca
Rosa Sensat
pág. 76
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: