págs. 3-11
Whose country to defend?: the Chicano soldier on stage
págs. 11-26
Una cubana 'in the Borderlands': Teresa Dovalpage's "La hija de la llorona"
págs. 27-40
págs. 41-56
Performing el cuerpo femenino como menú gastronómico: 'Stuff' de Fusco y Bustamante
págs. 57-70
págs. 71-86
Fugue, hip hop and soap opera: transcultural connections and theatrical experimentation in twenty-first Century US Latina playwriting
págs. 87-102
págs. 87-102
Prisoners on the great white way: "Short eyes" and "Zoot suit" as the first US Latina/o plays on Broadway
págs. 121-136
Healing the body politic : 1968-2008: a theatrical reflection across time
págs. 137-142
Living the politics of "Teatro" in Los Angeles: an interview with Diane Rodriguez
págs. 143-150
A Pan-American perspectives: an interview with Carlos Morton
págs. 151-158
págs. 159-166
págs. 167-174
págs. 175-180
On Cuban stages: a report from the field
págs. 181-188
págs. 189-194
págs. 195-210
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados