pág. 8
"Mai es dirigeix un actor; és una idea falsa": Juliette Binoche
págs. 10-14
págs. 16-18
Compromís amb el cinema: Generació Linklater
págs. 19-20
Un director amb estrella: Félix Viscarret
págs. 22-23
El cinema que no va poder ser (1): London After Midnight
pág. 26
El fotograma del mes: Una nit a l'òpera. Sam Wood
pág. 27
pág. 28
pág. 29
pág. 30
Els malsons infantils: Tideland
pág. 31
Els dos enterraments de William H. Bonney: Requiem for Billy the Kid
pág. 32
pág. 33
Paràbola de la ciutat deserta: 28 semanas después
pág. 34
Els assassins de la lluna de mel: Corazones solitarios
pág. 35
Revolució televisada: Garry Shandling
pág. 40
Treballar mata: The Office
pág. 41
Els soldats tornen a a casa: Piano Magic
págs. 42-46
Del maquillatge al hit: The Long Blondes
pág. 48
Dies daurats: Sidonie
pág. 50
Pop de casa: popArb
pág. 53
pág. 54
págs. 64-68
D'ironies i llagostes: David Foster Wallace
pág. 70
D'es d'una finestra radical: Antoni Martí Monterde [entrevista]
págs. 71-72
Ferum de merda i sang: Gomorra [Roberto Saviano]
pág. 73
Una vida força deslluida: Una educación incompleta [Evelyn Waugh]
pág. 74
Una condemna menor: Dies feliços a la presó [Martí Sales]
pág. 75
Pànic lingüístic: Gent mestissa [Hugo Hamilton]
pág. 76
La veu dels morts: El segundo círculo [Ernesto Pérez Zúñiga]
pág. 77
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados