Un nou model d'intercanvi: la setmana internacional de l'IES Joan Boscà uneix l'alumnat de diferents països
págs. 6-7
Ensenyar i aprendre anglès: el professorat de llengua anglesa dels centres de les Corts analitza la seva tasca
págs. 8-9
I aquesta samarreta, és de marca?: el consumisme i els hàbits de compra en els nois i noies
págs. 10-11
págs. 13-14
La coordinació de centres 3-12: una veu a les escoles públiques de primària
pág. 15
Àngels Rabadà: educadora infantil i responsable del programa "Ja tenim un fill"
págs. 16-17
Pedalegem a l'escola: biciclot aposta per la bicicleta com a eina educadora
págs. 18-19
Les comissions d'escolarització: una mirada al seu funcionament i les seves necessitats
págs. 20-21
Les estrelles del planetari municipal: la divulgació del món de l'astronomia a les escoles
págs. 22-23
Units per la literatura i la plàstica: les àvies i els avis escriuen contes i els infants els dibuixen
págs. 24-25
El futur de l'educació a la Unió Europea: Europa prepara una nova generació de programes educatius
Associació Internacional de Ciutats Educadores
págs. 26-27
L'any europeu de les persones amb discapacitat: Barcelona s'afegeix a la celebració i treballa per la integració
págs. 28-29
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados