Opinion. Commentary on education legislation: a mathematical perspective
págs. 7-8
págs. 8-9
págs. 10-19
From Cartan to Tanaka: getting real in the complex world
págs. 20-27
Mathematics classes for future elementary teachers: data from mathematics departments
págs. 29-35
págs. 36-39
págs. 41-51
págs. 53-55
Book Review. Perfect Rigor: A Genius and the Mathematical Breakthrough of the Century
págs. 56-59
Book Review. Numbers Rule: The Vexing Mathematics of Democracy, from Plato to the Present
págs. 59-61
págs. 62-65
págs. 66-67
págs. 68-69
págs. 70-72
págs. 72-75
págs. 76-79
págs. 81-85
págs. 86-91
págs. 93-96
págs. 98-99
pág. 100
págs. 101-114
Presenters of papers: New Orleans, Louisiana, January 6-9, 2011
págs. 116-124
Program of the sessions: New Orleans, Louisiana, January 6-9, 2011
págs. 125-221
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados