págs. 4-10
Fotoxenia e presenza: (a incidencia do cine na interpretación teatral)
págs. 11-13
págs. 14-16
págs. 17-21
O cinema galego dos anos 60 e 70. Tempos de axitación, tempos de esperanza: crónica breve e subxectiva de dúas décadas fundacionais
págs. 22-32
págs. 34-36
págs. 38-39
A produción executiva na produción independente: "18 comidas" e "Tralas luces"
Fernanda del Nido, Isaac Ferreira (trad.)
págs. 41-43
págs. 45-46
Consideracións: actor de teatro, actor de cine
págs. 48-49
Contra (o) tempo: (o traballo do guionista nunha serie de televisión)
págs. 51-53
O espazo liberado: (a fragmentación no cine e no teatro)
págs. 55-58
págs. 59-61
Da catacumba ao officiu: o teatro galego entre 1960 e 1980
págs. 63-69
págs. 70-72
Doentes: Galicia como fábula en Roberto Vidal Bolaño
pág. 73
págs. 75-77
págs. 78-81
Fondos propios: bosquexo dunha peza con ecos beckettianos
págs. 83-86
págs. 88-91
Sen título: instalación audiovisual para dúas actrices sobre fondo branco
págs. 93-95
Un sudario para Ulises: (Mnesterophonia)
págs. 97-102
págs. 103-106
Unha frauta, un can: (evocación de Edipo Re, de Pasolini)
págs. 107-108
págs. 110-112
págs. 113-117
págs. 118-120
págs. 122-124
págs. 126-139
Anos 70: soñando o cine galego
págs. 141-144
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados