The Picaresque and the Grotesque: Two Beauties and Their Beasts
págs. 161-170
Haunted Bodies and Haunting Memories: Transference and Transcendence of "h/Histoires" in Calixthe Beyala's "Tu t'appelleras Tanga"
págs. 171-178
págs. 179-190
págs. 191-198
págs. 199-208
Deconstructing the "Good-Old Boy" Ethic: Male Friendship in Luis Fernando Verissimo's "O Clube dos Anjos"
págs. 209-216
Modern and Postcolonial?: Oswald de Andrade's "Antropofagia" and the Politics of Labeling
págs. 217-226
"Transforma-se o amador na coisa amada": Hegelian Recognition in a Sonnet by Camoes
págs. 227-236
"Agua con sal": otredad y exotismo caribeño en el cine español contemporáneo
págs. 237-246
págs. 247-256
págs. 257-265
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados