págs. 9-28
Lazos trasatlánticos: el cine coproducido entre Argentina y España (1997-2005)
págs. 29-48
Resisting "Disconnectedness" in "Larga distancia" and "Juan de los muertos": Cuban Filmmakers Create and Compete in a Globalized World
págs. 49-66
Another Good Neibhbor?: Hollywood's (Re)embracing of Brazil in "Rio" (2011) and "Fast Five" (2011)
págs. 67-86
Beating the Crisis in Spanish Filmmaking: The International Coproduction and the "marca España"
págs. 87-110
Latino Acting on Screen: Pedro Armendáriz Performs Mexicanness in Three John Ford Films
págs. 111-134
A Woman's Place: the Home, the Brothel and the Department Store in Argentine Golden Age Cinema
págs. 135-156
págs. 157-172
"Azotes de barrio en Petare": Is Spontaneous Film the Return of Imperfect Cinema?
págs. 173-190
págs. 191-202
págs. 203-216
Soledad y solidaridad en el cine mexicano reciente: en torno a "Japón" (2000), "Párpados azules" (2007) y "Perpetuum mobile" (2009)
págs. 217-232
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados