págs. 454-455
Tarzan's Dilemma: A Challenging Problem for Introductory Physics Students
págs. 456-458
Seeing and Experiencing Relativity: A New Tool for Teaching?
Gerd Kortemeyer, Jordan Fish, Jesse Hacker, Justin Kienle, Alexander Kobylarek, Michael Sigler, Bert Wierenga, Ryan Cheu, Ebae Kim, Zach Sherin, Sonny Sidhu, Philip Tan
págs. 460-461
págs. 462-464
págs. 465-467
págs. 468-469
I'll Tell You What You Think: An Exercise in Pseudoscience Debunking in an Introductory Astronomy Course
págs. 470-471
Indirect Charged Particle Detection: Concepts and a Classroom Demonstration
págs. 472-475
págs. 476-477
págs. 478-481
págs. 482-484
págs. 485-486
pág. 486
págs. 487-490
págs. 491-492
págs. 493-494
Pulse Oximetry in the Physics Lab: A Colorful Alternative to Traditional Optics Curricula
Ellynne Kutschera, Justin C. Dunlap, Misti Byrd, Casey Norlin, Ralf Widenhorn
págs. 495-497
págs. 498-499
págs. 500-502
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados