págs. 481-482
págs. 483-484
págs. 485-486
A statistical process control approach to selecting a warm-up period for a discrete-event simulation
págs. 487-488
págs. 489-490
págs. 491-492
págs. 493-494
págs. 495-496
págs. 497-498
págs. 499-500
págs. 501-502
págs. 503-504
Six sigma: The role of goals in improvement teams
págs. 505-506
Examining the effects of contextual factors on TQM and performance through the lens of organizational theories: An empirical study
págs. 507-508
Hospital reduces medication errors using DMAIC and QFD
Yanira Benitez, Leslie Forrester, Carolyn Hurst, Debra Turpin
págs. 509-510
ISO 9001: Could it be better?
págs. 511-512
Quality audit roles and skills: Perceptions of non-financial auditors and their clients
págs. 513-514
ISO 9000:2000: The key to quality? An exploratory study
págs. 515-518
TQM practice in maquiladora: Antecedents of employee satisfaction and loyalty
págs. 519-520
págs. 521-524
págs. 525-526
págs. 527-528
Darwinian evolution in parallel universes: A parallel genetic algorithm for variable selection
págs. 529-532
págs. 533-534
págs. 535-536
págs. 537-538
págs. 539-540
págs. 541-542
págs. 543-546
págs. 547-548
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados