La gestión de las marcas de destino y de territorio desde la perspectiva de las relaciones públicas
José Fernández Cavia, Assumpció Huertas Roig
págs. 9-26
Una aproximació a la bretxa academicoprofessiona publicitària: estat de la qüestió i línies de recerca potencials
Freddy Bustamante Villanueva, Matilde Obradors Barba
págs. 27-44
Comunicació política i estrategia electoral: Xavier Trias i les eleccions municipals del 22 de maig del 2011 a Barcelona
David Caminada
págs. 45-64
Retòrica bèl·lica en el tractament periodístic de conflictes educatius: metàfores de guerra entorn de l'educació per a la ciutadania
Adolfo Carratalá
págs. 67-87
Aportacions metodològiques al disseny de les coses des del pragmatisme
Romuald Gondomar Miñana
págs. 89-110
Novetats bibliogràfiques
Reinald Besalú Casademont
págs. 111-118
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: