Insidious Colonialism in Post-Apartheid Education: Interplay of Black Teacher Narratives, Educational Policy and Textbook Analysis
págs. 213-241
Storytelling as Methodology: Colombia’s Social Studies Textbooks after La Constitución de 1991
págs. 242-276
Photographic Images of Refugee Spatial Encounters: Pedagogy of Displacement
págs. 277-301
Care of the Postcolonial Self: Cultivating Nationalism in The Philippine Readers
págs. 302-327
Methodology of Leaving America for Asia: Reading South Korea’s Social Studies Textbooks through ChenKuan-Hsing’s Asia as Method
págs. 328-354
Investigación Autobiográfica y Cambio Social, Edited by Fernando Hernández y Montserrat Rifà
Alberto Moreno Doña, Eduardo Sandoval Obando
Es reseña de:
Investigación autobiográfica y cambio social / coord. por Fernando Hernández, Montserrat Rifà Valls
Octaedro, 2011. Recursos educativos, 119. ISBN 978-84-9921-065-0
págs. 355-358
Andrea Rodríguez Fernández Cuevas, Ana Alvarez Fernández
Es reseña de:
Escuelas inclusivas singulares
Emilio Martín González, Alejandro Martínez González (comp.), Juan Luis Gómez Gutiérrez (comp.)
Grupo 5, 2013. ISBN 978-84-941428-3-3
págs. 359-361
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados