"Wrongly Together - Rightly Apart": Two Venetian High Renaissance Drawings at the Yale University Art Gallery
págs. 9-13
págs. 15-26
págs. 27-31
Jacopo Bassano: L'"Annunzio ad Abramo della partenza per Canaan" Giusti del Giardino
págs. 33-48
Panofsky et Warburg. L'"Hercule à la croisée des chemins" d'Erwin Panofsky: L'ouvrage et son importance pour l'histoire des sciences de l'art
págs. 49-72
págs. 73-105
"Chompare e amicho karissimo": A "Portrait of Michelangelo" by His Friend Sebastiano
págs. 107-120
págs. 121-133
págs. 135-140
Replik oder Kopie: Die Frage der Eigenhändigkeit im Werk Caspar David Friedrichs am Beispiel des "Kreuz an der Ostsee"
Jens Christian Jensen
págs. 141-154
págs. 155-164
págs. 165-176
págs. 177-185
págs. 187-196
"Through Adversity to Renown": Giovanni di Paolo's Painting of a "Crucifixion" in Canberra
págs. 197-206
págs. 207-223
págs. 225-229
págs. 231-256
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados