págs. 1751-1752
págs. 1753-1756
pág. 1757
págs. 1758-1759
págs. 1760-1761
págs. 1762-1776
págs. 1777-1786
págs. 1787-1795
Problem Solving Videos for General Chemistry Review: Students' Perceptions and Use Patterns
Michelle Richards-Babb, Reagan Curtis, Valerie J. Smith, Mingming Xu
págs. 1796-1803
Mixed-Methods Study of Online and Written Organic Chemistry Homework
Kinza Malik, Nylvia Martinez, Juan Romero, Skyler Schubel, Philip A. Janowicz
págs. 1804-1809
págs. 1810-1817
págs. 1818-1822
Supporting Students' Learning To Learn in General Chemistry Using Moodle
Maritza Lau González, Ulises Javier Jáuregui Haza, Aurora Pérez Gramatges, Gloria Fariñas León, Nadine Le Bolay
págs. 1823-1829
págs. 1830-1837
págs. 1838-1844
págs. 1845-1850
págs. 1851-1854
Nomenclature101.com: A Free, Student-Driven Organic Chemistry Nomenclature Learning Tool
Alison B. Flynn, Jeanette Caron, Jamey Laroche, Melissa Daviau-Duguay, Caroline Marcoux, Gisèle Richard
págs. 1855-1859
Zakiya S. Wilson, Saundra Y. McGuire, Patrick A. Limbach, Michael P. Doyle, Luigi G. Marzilli, Isiah M. Warner
págs. 1860-1866
págs. 1867-1873
Lane A. Baker, Devasmita Chakraverty, Linda Columbus, Andrew L. Feig, William S. Jenks, Marilyne Stains, Rory Waterman, Jodi L. Wesemann
págs. 1874-1881
págs. 1882-1886
Janice Hall Tomasik, Dale LeCaptain, Sarah Murphy, Mary Martin, Rachel M. Knight, Maureen A. Harke, Ryan Burke, Kara Beck, I. David Acevedo-Polakovich
págs. 1887-1894
Implementing a Student-Designed Green Chemistry Laboratory Project in Organic Chemistry
Kate J. Graham, T. Nicholas Jones, Chris P. Schaller, Edward J. McIntee
págs. 1895-1900
págs. 1901-1908
págs. 1909-1917
págs. 1918-1923
págs. 1924-1928
págs. 1929-1933
págs. 1934-1938
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados