págs. 3-14
págs. 15-25
págs. 26-43
págs. 44-56
Radical metrics and feminist modernism: Agustini rewrites Dario's prosas profanas
págs. 57-67
El reverso de la conquista: autohistory and the female Chilam Balam in Carlos Armando Dzul Ek's play on the auto-da-fé in Maní
págs. 68-81
págs. 82-91
Modernidad, masculinidades y nacionalismos: Rubén Darío y Federico García Lorca ante Walt Whitman
págs. 92-102
From portrait of an artist to portrait of an illa: Ernesto en los ríos profundos
págs. 103-118
From nations ear and God's eye to the language of reconciliation: the commission of truth and reconciliation in Peru
págs. 119-131
págs. 132-146
págs. 147-157
To kill a general: the fragmentation of women's political violence in fiction and journalism
págs. 158-171
Dolores del Río: beauty in light and shade
págs. 172-173
págs. 173-175
Cantos de espejos: poesía testimonial chicana de mujeres
págs. 175-177
págs. 177-182
págs. 182-184
Sergio Chejfectura: trayectorias de una escritura. Ensayos críticos
págs. 184-186
págs. 186-188
Becoming Reinaldo Arenas: family, sexuality and the Cuban revolution
págs. 189-194
Orientalism and identity in Latin America: fashioning self and other from the (post) colonial margin
págs. 195-199
págs. 199-200
págs. 200-204
págs. 204-205
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados