págs. 13-16
págs. 17-20
págs. 21-25
págs. 26-29
Evaluating process capability for geometrical toleranced parts: A practical approach
págs. 30-33
págs. 34-36
págs. 37-40
págs. 41-42
Safety sampling: A case study
págs. 43-44
A review of empirical research on total quality management using scale developing methods: An Australian perspective
págs. 45-46
págs. 47-48
Virtual inspection: Optimum sample size for POD experiment
págs. 49-52
Improving the climate of teaching sessions: The use of evaluations of students and instructors
págs. 53-54
págs. 55-56
págs. 57-58
págs. 59-60
págs. 61-62
págs. 63-64
págs. 65-66
Motivation for ISO 14000 certification: Development of a predictive model
págs. 67-68
Customers: A love/hate relationship?
págs. 69-70
págs. 71-72
Under-developed applications: Can end users assess quality?
págs. 73-74
págs. 75-78
Organizational change through quality deposits
B. G. Dale, A.R.T. Williams, T. VanderWiele, Richard W. Greatbanks
págs. 79-80
Statistical modeling: The two cultures
págs. 81-82
págs. 83-84
págs. 85-86
págs. 87-90
págs. 91-92
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados