págs. 3-9
págs. 11-17
Online evaluation in Mathematics courses with iTest: assessment of students learning from pre-school through college
págs. 19-33
Teaching classical mechanics using an applied example: Modelling and Software
M. A. García March, José María Isidro San Juan, M. Zacarés, Miguel Arevalillo Herráez, Juan Luis González-Santander Martínez, Llúcia Monreal Mengual, C.I. López Javier
págs. 35-43
págs. 45-55
Obtenció dels modes de resonancia a una geometria complexa: proposta didàctica de modelització amb elements finits
E. Fuster Garcia, Lluís Miquel García Raffi, V. Romero García
págs. 57-65
págs. 67-87
págs. 89-104
A software system to teach economics to secondary school and first year engineering students
M. A. García March, M. Zacarés, José María Isidro San Juan, Llúcia Monreal Mengual, C.I. López Javier, Miguel Arevalillo Herráez
págs. 105-113
Artículo de opinión: Una reflexión sobre el papel del profesor de matemáticas
págs. 115-119
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados