Projecte del centre específic d'educació a distància de la Comunitat Valenciana a Europa
Ana Pons Fernández de Córdoba
págs. 5-12
Les associacions d'aprenentatge grundig. "Re-creation": El cómic en l'educació de les persones adultes
Guillem Castan Garcia, Vicent Tortosa Edo
págs. 13-24
Projecte GRUNDTVIG: "Discovering the world anew"
Laura Vallés Fuster
págs. 25-31
Experiències del centre de FPA de Beniassent en els programes europeus
Cristina Llorens Berenguer
págs. 32-40
II Pronunciament llatinoamericà per una educació per a tots
págs. 41-52
Programa formatiu d'anglés al CEED: reflexions des de la pràctica
Elisabeth Mateo
págs. 53-64
Jo aprenc, jo vull, jo sóc. L'educació permanent des de la responsabilitat, la llibertat i la comprensió
Jaume Gironés Menes, Joan F. Bolufer Sapiña
págs. 65-74
Dues realitats distintes, dues didàctiques diferents: l'alumne erasmus i l'alumne immigrant en l'aprenentatge del castellà com a L2
María Luisa Viejo Sánchez
págs. 75-85
Raó poètica en la societat intercultural
Josep-Vicent Galan, Mehraj Khalid
págs. 87-97
Espais d'interculturalitat i de plurilingüisme en la pedagogia de la comunicació
Agustí Pascual
págs. 99-119
TC teacher: Una metodologia col·laborativa utilitzant les tic per la formació per a formadors d'adults
Jose Luis Soler, Amparo Vallés
págs. 121-132
El barret de copa alta on tot és possible: una experiència de diaris dialògics en l'aula virtual en la formació de mestres
Consol Aguilar, Alayn Arroyo, Irene Cremades Soler
págs. 133-154
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: