Web communication of CSR and financial performance: Study applied to catalan meat companies
Alejandra Aramayo García, Núria Arimany Serrat, Clara-Eugènia de-Uribe-Gil, Anna Sabata Aliberch
págs. 391-419
The impact of the EHEA in the professional internships: Interviews with the academic coordinators
Josepa Alemany Costa, Xavier Perramon, Laura Panadès Estruch
págs. 420-443
The influence of service quality on satisfaction: Does gender really matter?
págs. 444-461
págs. 462-486
págs. 487-505
The impact of intangibles on the value relevance of accounting information: Evidence from French companies
págs. 506-529
Economic differences among regional public service broadcasters in Spain according to their management model: An empirical analysis for period 2010-2013
Víctor Orive Serrano, María Pilar Latorre Martínez, Juan Artero Muñoz
págs. 530-548
Efectos de las políticas de recursos humanos socialmente responsables en el capital intelectual
Jesús Barrena Martínez, Macarena López Fernández, Pedro Miguel Romero Fernández
págs. 549-590
Marketing assets: Relating brand equity and customer equity
págs. 591-618
Productividad de recursos humanos, innovación de producto y desempeño exportador: Una investigación empírica
págs. 619-641
Académicos gestores en la universidad actual: Desafíos y aprendizajes
págs. 642-665
págs. 666-732
págs. 733-754
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados