págs. 9-11
págs. 43-54
Antecedentes hispánicos del tema "Kommt, ihr Töchter" de la "Matthäus-Passion" de J. S. Bach (BWV 247): Historia de la pervivencia de un programa semántico nacido en el barroco musical español
págs. 59-86
págs. 87-91
págs. 92-98
The Mexican Cathedral Music of Ignacio de Jerúsalem: Lost Treasures, Royal Roads, and New Worlds
págs. 99-134
págs. 137-138
Latin America and Italian opera: a process of interaction, 1810-1930
págs. 139-145
Cristóbal Colón, Motecuzoma II, Xocoyotzin and Hernán Cortés on the opera stage: A study in comparative Libretto history
págs. 146-184
The "invention" of America: Encounter settings on the Latin American lyric stage
págs. 185-204
págs. 205-264
págs. 265-273
Deux découvertes de l'Amérique à travers Antonin Artaud: Wolfgang Rihm - "Tutuguri" et "Die Eroberung von Mexico"
págs. 274-286
"Yo es otro": reflexiones sobre el encuentro musical entre Europa y América
págs. 287-298
págs. 301-307
Comedias - adattamenti teatrali italiani - testi per musica: alcuni percorsi possibili
págs. 308-317
págs. 318-334
págs. 335-348
págs. 351-353
págs. 354-357
Early Arab suite in Spain: an investigation of the past through the contemporary living traditions
págs. 358-366
Un nouveau regard sur la musique d'al-Andalus: le manuscrit d'al-Tifashi
págs. 367-379
págs. 380-384
págs. 385-396
págs. 399-406
págs. 407-419
págs. 420-432
págs. 435-437
págs. 438-456
págs. 457-476
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados