Las relaciones ítalo-ibero-americanas: El teatro musical (1701-1914)
págs. 691-692
Directions for chant research in the 1990s: the impact of chant data bases
págs. 697-705
págs. 706-729
págs. 730-743
págs. 744-757
págs. 758-762
págs. 763-768
The mirror of music: symbol and reality in the text of "Clangat hodie"
págs. 771-789
págs. 790-806
págs. 807-831
Arthemius, Candida and Paulina in Piacenza: An interpretation of the sequence "Adeste hodie festum"
págs. 832-847
págs. 848-855
págs. 856-872
págs. 875-882
The old and new historical views of Gregorian chant: Papal and Franciscan plainchant in thirteenth-century Rome
págs. 883-900
Aquileia e la "questione marciana": nuovi contributi
págs. 901-911
Lamentations in Spanish sources before 1568: notes towards a geography
págs. 912-942
págs. 943-956
The search for the early Carmelite liturgy: a templar manuscript reassessed
págs. 957-982
Le concert instrumental des "Noces de Cana" de Véronèse: interrogations pour une lecture méthodique
págs. 985-988
págs. 989-990
Per lo studio dei processi creativi di Luigi Dallapiccola: Primi appunti sulle carte musicali dell'Archivio Contemporaneo "Alessandro Bonsanti" di Firenze
págs. 1005-1021
págs. 1022-1029
págs. 1030-1038
págs. 1039-1049
págs. 1050-1052
Sources required to make a critical edition of an American musical: a report of work underway by American scholars ad the editorial board of a new Kurt Weill Edition
págs. 1053-1062
págs. 1065-1067
págs. 1069-1070
Organistas, organeros y órganos en torno al histórico órgano español del siglo XVIII: Su problemática hoy
págs. 1071-1074
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados