págs. 1-1
Hezkuntza emantzipazio-tresna baliotsua izan daiteke: Leire San Martinekin solasean
Ula Iruretagoyena Busturia, Leire San Martín (entrevistado)
págs. 4-5
Joko konstruktiboa eta haren lotura arkitektura-proiektuarekin: XXI. mendeko tresna pedagogikoak
págs. 6-8
Ezezagunekin lanean: Heziketa Berrikuntza Proiektua
págs. 9-13
BIM teknologiak arkitektura irakaskuntzan dakarren aldaketa
Iñigo León Cascante, Fernando Mora Martín, Juan Pedro Otaduy, Maialen Sagarna Aranburu
págs. 14-16
págs. 17-19
págs. 20-20
Arkitektura eta Inteligentzia Kolektibo Globala: Know How itzultzaileak profesional eta ez-profesionalen bitartekari bezala
págs. 21-23
Ikaskuntza eta produkzio kolektiboaren inguruneak sarean: Espainiar testuinguru sortzailean paradigma-aldaketa bat argitzen Zuloark-en kasuaren bitartez
págs. 24-27
Arkitektura eta Hirigintza Oinarrizko Hezkuntzan barneratzea: Gizartearen eta teknikarien arteko elkarrizketa sustatzeko aukera
Igor Díaz de Guereñu de los Ríos, Olatz Iñigo, Ainhoa Jaca, Estitxu Ortiz de Zarate, Josu Santamarina
págs. 28-31
págs. 32-35
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados