págs. 6-7
Navegant per materials de lectures múltiples: pearltrees com a model de pràctica inclusiva
págs. 11-23
Alfabetització acadèmica i TIC: una experiència de promoció lectora a la universitat
págs. 24-38
Llegeix, coneix i empatitza: itinerari de lectura per a la sensibilització cap a la discapacitat
págs. 39-53
Drogues i família: llegint junts Jordi Sierra i Fabra. Selecció de lectures per a la prevenció del consum de drogues amb famílies
págs. 54-69
Llegir per conviure: lectures per a la prevenció de l’assetjament
Elisa Larrañaga Rubio, Miriam Acosta, Santiago Yubero Jiménez
págs. 70-84
Fer educació social des de la biblioteca pública: una experiència personal
págs. 85-94
págs. 97-111
Comunitats en moviment: els plans de desenvolupament comunitari com a promotors de capital social
págs. 112-127
págs. 128-144
Trabajo social en el siglo XXI. Una perspectiva internacional comparada
Es reseña de:
Trabajo social en el siglo XXI: una perspectiva internacional comparada / coord. por Enrique Pastor Seller, María Asunción Martínez Román
Grupo 5, 2014. ISBN 978-84-942579-0-2
págs. 163-164
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados