pág. 5
pág. 5
pág. 6
pág. 6
pág. 7
pág. 7
págs. 9-11
La nova normativa en la formació on-line: com afecta a l'educació en el lleure?
págs. 12-13
págs. 14-15
págs. 16-17
Andrea Motis & Joan Chamorro: músics de jazz
págs. 18-22
págs. 23-25
El brindis anglès: avaluem les activitats de manera divertida
pág. 27
Vols que t'ho expliqui?: les TIC en les converses intergeneracionals
pág. 28
Saps quan sucre menges?: pesem el sucre dels aliments
pág. 29
Veritats i mentides: com actuar en cas de ferida lleu
pág. 30
Què ets per a mi: llar o runa?: reflexionem sobre la relació amb els altres
pág. 31
Descobrim els racons del riu Ripoll: dues caminades per als més petits
págs. 34-35
Un pas més en el compromís: parlem amb tres monitors de les activitats socials del MCECC sobre aquesta experiència de voluntariat
págs. 36-37
págs. 38-40
pág. 42
pág. 42
pág. 43
pág. 43
págs. 44-45
pág. 46
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados