pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
págs. 7-9
págs. 10-12
pág. 13
págs. 14-15
Carlos Martín Beristain: treballa amb víctimes de violència i la resolució de conflictes
págs. 16-20
Millorem les nostres reunions: les set claus de les reunions efectives
págs. 21-24
Construïm dracs de Sant Jordi: taller amb pinces de fusta
pág. 25
Concurs de paper de diari: treballem l'educació visual i plàstica
pág. 26
Et reconec...: ens descobrim a través de l'art
pág. 27
Dibuix de línia contínua: observem les formes dels objectes
pág. 28
Cridats a madurar: canvis interiors i exteriors
pág. 29
La família Potato: treballem la resolució de conflictes amb ninots
pág. 30
L'estany d'Engolasters: una ruta amb llegenda pel cor d'Andorra
págs. 32-33
De la caritat a la responsabilitat: analitzem la relació entre educació en el lleure i cooperació internacional
págs. 34-35
págs. 36-37
Persona: la importància dels objectius d'aprenentatge
pág. 38
Societat: l'educació i la necessitat de donar sang
pág. 38
Entorn: envàs què fas?
pág. 39
Transcendent: anar a les fonts
pág. 39
págs. 40-42
Més que un circ: diverses entitats d'Horta organitzen un espectacle de circ solidari per ajudar a l'Espai Educatiu i Terapèutic el Carrilet
pág. 43
pág. 44
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados