pág. 3
pág. 3
pág. 4
pág. 4
pág. 4
pág. 5
pág. 5
pág. 5
La pobresa més dolorosa: una radiografia a la situació actual
págs. 8-9
Entrevista amb... Pau Marí-Klose: sociòleg, professor de la UB i director de projectes científics del CIIMU (Institut d'Infància i Món Urbà)
págs. 10-11
Els infants, els més pobres de la UE: Espanya se situa entre els països amb un major índex
pág. 12
Actuar contra la pobresa infantil: l'educació en el lleure com a espai d'inclusió per a la infància en situació de risc
págs. 13-14
pág. 15
Jaume Lara i Joan Vilamala: membre del grup Scirius i membre del grup Esquirols
págs. 16-19
Projectem el nostre centre: com gestionar la comunicació a l'esplai
págs. 20-23
Tenir i no tenir: activitat sobre les desigualtats socials
pág. 25
Apretant el pas: una activitat contra l'exclusió
pág. 26
Modelar un bol prehistòric: aprendre a crear com a l'antiguitat
pág. 27
Ni sí, ni no: un joc per afinar l'expressió oral
pág. 28
Un petit hort per a tothom: verdures i hortalisses a mà
pág. 29
T'estimo, no t'estimo: dinàmica per a fomentar el bon rotllo
pág. 30
Entrevista a Pere Vives: especialista en educació ambiental
pág. 31
El Barranc del Bosc: natura en estat pur a la província de Lleida
págs. 32-33
Ballem?: la dansa: un llenguatge expressiu ben ple de cultura i de festa
págs. 34-35
págs. 36-37
Persona: pensant en els altres
pág. 38
Societat: llibertat imposada
pág. 38
Entorn: planificació
pág. 39
Trascendent: guarda'ns un lloc al teu costat
pág. 39
págs. 40-42
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados