pág. 3
Les funcions socials de l'esplai: el paper del lleure davant les noves demandes socials
pág. 4
Funcions socials del responsable: altres trets diferencials dels directors de centre
pág. 5
págs. 6-7
Vetllem per la qualitat del centre: criteris per a optimitzar totes les activitats de l'esplai
págs. 8-9
Pla d'acollida i seguiment: coneixem el procés dels monitors al centre?
págs. 10-11
El responsable i la gestió del centre: funcions i estils directius per conduir la tasca educativa
págs. 12-13
pág. 14
Inscripció al centre: model de fitxa per a nous participants
pág. 15
Model de nota de premsa: comunicació externa dels centres de lleure
pág. 16
Fem el pla de tresoreria: gestió econòmica del quotidià del centre
pág. 17
Tasques de l'equip humà: la gestió de les persones al centre
pág. 18
I tu, com mires?: treballem la fe en l'equip de monitors
pág. 19
Quant consumim?: anàlisi de la despesa energètica del centre
pág. 20
págs. 21-23
Fem volar coloms: treballem l'ideari del nostre centre
pág. 24
L'equip ens acompanya: joc per a treballar la confiança
pág. 25
Expressem-nos lliurement: cohesió de grup a través de la creativitat
pág. 26
Full a terra: una visió constructiva de l'acció del centre
pág. 27
Dinàmica del quadrat: treballem les dificultats de l'equip
pág. 28
Acollida i seguiment del monitor: acompanyem les noves incorporacions
págs. 29-30
M'acompanyes?: acompanyar la fe dels monitors, un repte per créixer
pág. 31
El responsable com a dinamitzador: pautes per a treballar el bon funcionament de l'equip
págs. 32-33
L'ambientalització de les entitats socials: com utilitzem els recursos a l'esplai?
pág. 34
Sortim de l'esplai sense riscos: cal respectar i tenir present la normativa vigent
págs. 35-37
Les reunions a l'esplai: aspectes importants per a un bon funcionament
pág. 39
Qui no comunica...: la comunicació externa de l'esplai
pág. 40
Del lleure a tota la vida: el paper de l'esplai a les polítiques familiars
pág. 41
Reptes de l'educació en el lleure: plantejaments renovats del lleure educatiu
pág. 42
Segueix aprenent: recursos interessants per a un bon responsable
págs. 43-44
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados