págs. 2-4
Participar, compartir, expressar, sentir: educar en i amb la música
pág. 6
Què se n'ha fet, d'aquelles vetllades?: moltes entitats de lleure estan oblidant la pràctica i la utilitat pedagògica de les danses i cançons col·lectives
pág. 7
L'animació com a eina: els espectacles infantils, entre la festa i l'educació
págs. 8-9
Dels romanços al Kumbaworld: evolució del cançoner popular català
págs. 10-11
El músic del mes: una experiència per apropar els creadors del país als centres educatius
pág. 12
Una bona mestra: la cançó és una eina útil per a l'ensenyament
pág. 13
Sense excuses: alguns recursos pràctics per aplicar la música en l'educació
pág. 14
Feliu Ventura: cantautor
págs. 15-18
Beu en Pere: cançó-joc de coneixença
pág. 19
Plany, de Salses a Guardamar: cançó per treballar les problemàtiques ambientals i el coneixement del territori
págs. 20-22
Un món, dues classes de persones: cançó per treballar sobre les diferències socials més properes
pág. 23
Corrandes, nyacres, gloses, jotes i garrotins: dinàmica per treballar la improvisació, el ritme i l'expressió oral
págs. 24-26
Des de l'experiència: els monitors parlen sobre els adolescents i joves a l'esplai
págs. 28-29
Una bona manera de passar el dissabte: els adolescents i joves parlen sobre l'esplai
págs. 30-31
Temps de canvis: l'adolescència i el món del lleure
págs. 32-33
Reflexionant sobre els joves i la nit: influència de l'entorn i l'educació en les formes d'oci
pág. 34
pág. 35
págs. 36-37
pág. 38
pág. 39
pág. 40
pág. 41
págs. 42-44
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados