Deu moments màgics: durant les activitats d'estiu es viuen estones de gran valor que cal saber aprofitar
págs. 3-4
La vareta del monitor: 10 idees per afavorir la presència d'estones màgiques a les colònies
págs. 4-5
Temps d'activitat: l'estiu és un bon moment per educar des del lleure
pág. 7
Temps de joc: l'estiu és un bon moment per educar des del lleure
págs. 8-9
Un marc especial: el temps d'estiu determina l'acció educativa concreta
págs. 10-13
La importància del medi: les característiques de l'entorn han de determinar les activitats d'estiu
pág. 14
L'activitat, un bon mitjà educatiu: cada activitat d'estiu té unes característiques pròpies que cal conèixer i aprofitar
págs. 16-20
Arriba l'estiu!: què cal tenir en compte?
págs. 21-24
Començar per la base: 10 aspectes que cal tenir en compte per explicar una activitat
pág. 25
Compte amb el ritme!: la combinació d'accions de diversa intensitat assegura l'èxit de l'activitat d'estiu
págs. 26-27
Oportunitats d'estiu: el treball en valors, també present en l'acció educativa estival
págs. 28-29
pág. 30
Gran joc: el prestigi de la tribu
págs. 31-34
L'opció campaments: algunes raons per les quals val la pena apostar per una acampada
pág. 37
Infraestructura, una base necessària: consells per muntar uns macrocampaments
págs. 38-41
El valor dels petits moments: el quotidià és clau en l'acció educativa d'uns campaments
págs. 42-43
Bon equip, bons campaments: l'organització i l'actitud dels monitors garanteix la qualitat de l'activitat
págs. 43-44
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados