La batalla per la BBC. Aproximació al debat polític sobre el servei públic de radiodifusió al Regne Unit (2014-2016)
Josep Gifreu
págs. 9-26
Sports journalism ethics and portrayal of race and disability. The coverage of the London 2012 Olympics in the British, American and Spanish quality press
Xavier Ramon Vegas
págs. 27-45
Anàlisi comunicativa de la crisi de les aigües Eden en els principals mitjans de comunicació impresos i digitals
Joan Molist Badiola
págs. 47-66
Formats emergents en televisió: anàlisi comparativa d'aplicacions publicitàries interactives en HbbTV
Joan-Francesc Fondevila-Gascón, Jordi Botey López, Josep A. Rom Rodríguez
págs. 67-81
El periodismo multiplataforma de TV3 en Facebook sobre el 9-N: ¿prácticas intermedia o transmedia?
Geane Carvalho Alzamora
págs. 83-105
Do bloggers who criticize the press ultimately matter? (Re)defining media accountability in the age of citizen participation
David Cheruiyot
págs. 107-121
Novetats bibliogràfiques
Reinald Besalú Casademont
págs. 125-129
Normes de presentació dels articles
Societat Catalana de Comunicació
págs. 131-135
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
págs. 137-141
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: