págs. 1-1
Diversitat cultural i nous mercats globals, una nova perspectiva per a l'ensenyament de les llengües no europees: Els casos de l'àrab, el japonès i el xinès
págs. 13-22
L'elaboració d'un pla de llengües a partir d'un procés participatiu: l'experiència de la UAB
págs. 23-31
págs. 32-37
págs. 38-43
págs. 44-49
El treball per tasques, eix de les programacions per als cursos de català per a adults
Xavier Abelló Vilella, Carme Bové Romeu, Jordi Esteban Calm, Montserrat Gimeno i Vidal
págs. 50-57
Dos nous parells de llengües al servei de traducció automàtica de la Generalitat de Catalunya: català-occità-català i castellà-occità-castellà
págs. 58-61
Moreno Cabrera, J.C. El nacionalismo lingüístico, una ideología destructiva
Es reseña de:
El Nacionalismo Lingüístico. Una ideología destructiva
Barcelona, Península, 2008. ISBN 978-84-8307-816-7
págs. 79-82
Sumien, D. La standardisation pluricentrique de l'occitan: Nouvel enjeu sociolinguistique, développement du lexique et de la morphologie
págs. 83-91
Patrick Sauzet (res.)
Es reseña de:
Pagès, 2007. ISBN 978-84-9779-484-8
págs. 92-96
Labastida i Juan, Ignasi. Noves alternatives per gestionar els drets d'autoria en la difusió de continguts: Les llicències de Creative Commons
págs. 97-101
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados