Tirso de Molina, the Arias Davila Family and Other Curiosities
Henry W. Sullivan
págs. 1-11
Gutierre's Personality in El medico de su honra
Everett W. Hesse
págs. 11-16
Verbal Subtlety in Castro's El amor constante
Georgia Pappanastos
págs. 17-22
The Sacred and Profane in Tirso's La vida y muerte de Herodes
Anita K. Stoll
págs. 22-27
Some Remarks on Professor O'Connor's Article "Is the Spanish comedia a Metatheater?"
Frank P. Casa
págs. 27-31
Calderon, Nietzsche and the Dionysian Concept
Judith Irene Knorst
págs. 32-42
Autobiographical Elements in Lope de Vega's La Ninez del Padre Roxas
D. L. Bastianutti
págs. 43-49
Principal and Secondary Plots in El esclavo del demonio
Judith Rauchwarger
págs. 49-52
Love in the Early Spanish Theatre (review)
Ruth Lundelius
págs. 53-54
La "Fortuna Bifrons" en el teatro del siglo de oro (review)
Antony Van Beysterveldt
págs. 54-55
Introducción a Manuel Vidal Salvador (Siglo XVII) con su comedia inédita El sol robado de un ciego y el panal en el leon (facsímil) (review)
págs. 55-56
Minutes of the 1975 Meeting of the Comediantes
Angel Valbuena Briones
págs. 57-57
El Mentidero de Comediantes
págs. 58-58
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: