págs. 341-348
págs. 349-369
págs. 370-379
págs. 380-393
págs. 394-404
Teaching cross-cultural management: A flipped classroom approach using films
Sheetal V. Desai, Shazi S. Jabeen, Waheed K. Abdul, Srinivasa A. Rao
págs. 405-431
págs. 432-445
págs. 446-459
págs. 460-467
págs. 468-482
Surveying industry advisors to select data analytics topics for all business majors
Alan I. Blankley, Matthew J. Mazzei, Cynthia Frownfelter-Lohrke, Jennings B. Marshall, Charles M. Carson, Kevin Pan
págs. 483-492
págs. 493-503
Strategic decision-moment: Beer game comparison between two colombian universities
Juan Esteban Hernández Betancur, Iván Alonso Montoya Restrepo, Luz Alexandra Montoya Restrepo
págs. 504-514
págs. 515-523
págs. 524-540
págs. 541-557
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados