págs. 5-6
Gestió econòmica: Aliança entre escola pública i concertada
págs. 7-7
Reglamentació: Protecció de dades als centres
págs. 7-7
Escola inclusiva: La segregació en el punt de mira
págs. 7-7
Família i educació: Acompanyament escolar
págs. 8-8
Hora del pati: Hi ha vida més enllà de la "dictadura de la pilota"?
págs. 8-8
págs. 9-9
págs. 10-10
Xuxo Ruiz: "Aprenentatge i emoció han d'anar agafats de la mà"
págs. 11-11
Confiar en el desig: Educar d'acord amb les possibilitats de cada infant
págs. 12-16
págs. 17-21
págs. 22-26
págs. 27-32
págs. 33-36
págs. 37-40
Ciència a l'escola: "Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara?. Si no és així, com s'han format?"
Judit Carrera Comas, Núria Casadevall Coll, Jordi Martí i Feixas
págs. 41-46
l'avaluació en els processos de formació de centres: Una proposta de l'equip del CEP d'Eivissa
págs. 47-51
págs. 58-58
págs. 60-60
págs. 61-61
págs. 62-62
págs. 63-63
La pràctica: Poemes en capsetes
págs. 64-64
págs. 65-65
Activitat: Indicadors de tracte dolent
págs. 66-66
Guix dos: Els tresors de l'Aina un recorregut per l'art i les emocions
págs. 67-73
págs. 75-75
Recull: Recomanacions de bibliomèdia
Es reseña de:
El sisè sentit
L Ahumada, M De López (il.)
Barcelona : Fragmenta, 2017
Un nom propi.
L. Carlin
Barcelona : Libro del Zorro Rojo, 2017
Un món de jocs
J. Sunyer (il.), J. Navarro
Barcelona : Combel, 2015
Per què l'art és ple de gent despullada?
S. Hodges
Barcelona : Librooks, 2016
págs. 77-78
Reculls: Hem llegit
Es reseña de:
Innovació i equitat educativa
X martinez-Celorrio,
Barcelona : Octaedro, 2017
págs. 78-78
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados