The challenge of long-term tourism competitiveness in the age of innovation: Spain as a case study
Luis Moreno Izquierdo, Ana Ramón Rodríguez, María J. Such-Devesa
págs. 13-34
Venice: the problem of overtourism and the impact of cruises
págs. 35-51
Public support for entrepreneurship, human capital and talent in the context of Spanish tourism
Saúl Cobo Soler, Andrés Fernández Alcantud, José María López Morales, Marta Santamaría García
págs. 53-74
Tourism accessibility competitiveness: a regional approach for Latin American countries
págs. 75-91
Política "online" de precios del sector hotelero: una revisión y un caso de estudio regional
págs. 93-111
Exploring the use of artificial intelligence in price maximisation in the tourism sector: its application in the case of Airbnb in the Valencian Community
Luis Moreno Izquierdo, Galina Egorova, Alexandre Peretó Rovira, Adrián Más Ferrando
págs. 113-128
"Smart tourism experiences": conceptualización, aspectos clave y agenda de investigación
págs. 129-150
Smart sustainability: a new perspective in the sustainable tourism debate
págs. 151-170
págs. 171-184
págs. 185-206
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados