Bizitzaren aurrean, betaurreko moreak: Nerabeak eta hezkidetza: nola jarri zaintza erdigunean
págs. 8-11
Alvaro Beñaran: "Esaten duguna eta egiten duguna koherenteak izan behar dira, bestela zatiketa bat gertatzen da eskolaren eta bizitza errealaren artean".
págs. 12-15
Jaime Altuna: "13-14 urteko gaztetxoek Negu Gorriak ez ezagutzeak zer pentsatua ematen dit: zer kultura ari gara transmititzen?"
págs. 16-19
Ixabel Millet: "Herri mailan euskal mitologiari buruzko dibulgazio-lana egitea falta da".
págs. 20-21
Oihana Meabe: "Estres eta kontzentrazio-arazo ugari izaten dira eskoletan; horiei aurre egiteko balio dute guk irakasten ditugun teknikek".
págs. 22-23
pág. 24
Goizargi Iglesias: "Harrerako haurrei sentimenduak adieraztea kosta egiten zaie, oro har; hortaz garrantzitsua da alderdi emozionala lantzea".
págs. 26-27
Josune Azpiroz: "Animaliek ez dituzte pertsonak epaitzen, beti modu berean gerturatzen dira haiengana".
pág. 28
Josi Oiarbide: "Euskara, ekologia, berdintasuna... balio horiek sustatu nahi ditugu; eta guztiaren gainetik, irakurzaletasuna bultzatu".
pág. 29
Janire Alonso: "Garrantzitsua da gizarteak gorreria zer den ezagutzea eta eragiten dituen komunikazio-oztopoak saihesteko estrategien berri izatea".
págs. 30-31
Eneritz Maiora, Amaia Elizondo: "Gutxi dira oraindik kirol egokituan dabiltzan entrenatzaile, epaile eta teknikariak".
pág. 32
págs. 36-37
pág. 42
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados