págs. 7-12
págs. 13-18
págs. 19-24
págs. 25-29
L'homeopatia, ciència o creeça?
M. Suils, B. Oliveras, L. Palou, F. Farjas, A. Ferrer, R. Nassarre, L. Ramón
págs. 30-34
págs. 35-38
págs. 39-41
págs. 44-49
Els rols de mestra a l'escola inclusiva
Ana Isabel Ortega Martínez, Marta Escuer, Montserrat Tomàs, Sílvia Seuma, Gemma Alsina
págs. 50-55
Què es feia als monestirs durant l'edat mitjana?: Sant Pere de Casserres, un projecte interdisciplinari a sisè de primària
Joan Callarisa Mas, Pilar Arumí, Sílvia Rodríguez, Roser Tió
págs. 56-61
págs. 62-64
págs. 65-67
págs. 68-69
Es reseña de:
Adolescents i lectura: el binomi fantàstic : o com acostar, treballar i promocionar la lectura entre els joves
Joan Portell Rifà, Gisela Ruiz Chacón
Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2019. Créixer, 8. ISBN 978-84-9191-060-2
págs. 72-74
Es reseña de:
Condemnats a aprendre: (pràcticament una teoria)
Ramón Casadevall Busquet
Rosa Sensat, 2019. ISBN 978-84-948436-9-3
págs. 74-75
Es reseña de:
I ara què?: escrits d'un inconformista pedagògic
Associació de Mestres Rosa Sensat, 2019. ISBN 978-84-120096-2-0
págs. 76-77
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados