The impact of e-ticketing technique on customer satisfaction: an empirical analysis
Mazen Kamal Qteishat, Haitham Hmoud Alshibly, Mohammad Atwah Al ma'aitah
págs. 519-532
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Caso do sistema de gestão do Banco Nacional de Tumores do Inca no Brasil
Antonio Augusto Gonçalves, Claudio Pitassi, Valter Moreno de Assis Jr.
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Proposition of an alumni portal based on benchmarking and innovative process
Gislaine Cristina dos Santos Teixeira, Emerson Antonio Maccari
págs. 591-610
Environmental scanning, strategic behavior and performance in small companies
Everton Luís Pellizzaro de Lorenzi Cancellier, Elton José Blageski Junior, Carlos Ricardo Rossetto
págs. 611-628
págs. 629-644
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Iniciativas de Estandarización en la Producción de Objetos Virtuales de Aprendizaje
John Francined Herrera Cubides, Nancy Yaneth Gelvez García, Juan Manuel Sánchez Céspedes
págs. 677-716
págs. 717-734
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