págs. 11-33
‘White Trash’ resistance, women’s interactions and identity in Dorothy Allison’s Cavedweller: An intersectional approach
págs. 35-55
págs. 57-76
págs. 77-103
“An entire past comes to dwell in a new house”: Topophilia and jeremiad in Joan Didion’s Run River
págs. 105-121
págs. 123-142
Anglicisms in the field of IT (GitHub and 3D Slicer): Multilingual evidence from european languages (French, German, Italian, Portuguese and Spanish)
págs. 143-171
O’Donnell, Peadar. ¡Salud! Un irlandés en la Guerra Civil española. Edited by Alberto Lázaro
Es reseña de:
¡Salud!: un irlandés en la Guerra Civil Española
Peadar O'Donnell, Luis Alberto Lázaro Lafuente (ed. lit.)
Amarú, 2019. ISBN 978-84-8196-388-5
págs. 173-176
Michael Anesko. Henry James and queer filiation: Hardened bachelors of the Edwardian Era
Es reseña de:
Henry James and Queer Filiation: Hardened Bachelors of the Edwardian Era
Michael Anesko
Springer, 2018
págs. 177-181
Juan Ignacio Oliva-Cruz, Antonia Navarro-Tejero and Jorge Diego Sánchez. Revolving around India(s): Alternative images, emerging perspectives
Es reseña de:
Revolving around India(s): Alternative images, emerging perspectives
Juan Ignacio Oliva-Cruz, Antonia Navarro-Tejero, Jorge Diego Sánchez
Cambridge : Cambridge Scholars Publishing, 2020
págs. 183-188
Margarita Rigal Aragón and José Manuel Correoso Rodenas. La enseñanza del inglés en España (ss. XIX–XX): Análisis contrastivo de manuales empleados en los centros de Bachillerato
Santiago Sevilla Vallejo, Dijana Jaksic Danculovic
Es reseña de:
La enseñanza del inglés en España (ss. XIX–XX): análisis contrastivo de manuales empleados en los centros de Bachillerato.
Margarita Rigal Aragón, José Manuel Correoso Rodenas
Editorial Académica Española, 2019
págs. 189-193
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados