págs. 5-5
David contra Goliat: Els mitjans més modesto lluiten contra els efectes de la Covid-19
págs. 6-10
Què va fallar??: Lliçons apreses del fracàs d'alguns mijans digitals
págs. 12-15
"S'està creant un món ferotge": Entrevista a Tomàs Alcoverro, premi Ofici de Periodista 2020
págs. 16-19
I si ens aturem una mica?: Quan el brogit i la immediatesa ens fa repensar la nostra relació amb Twitter
págs. 20-23
Informació sense periodistes: L'automatització de notícies ja s'aplica en informacions basades en dades objectives
págs. 24-27
A mig camí: Els mitjans, lluny d'aprofitar el potencial que oferix Instagram
págs. 28-33
De l'afany de lucre al bé comú: El món anglosaxó viu un auge dels mitjans nonprofit que encara no ha arribat a Europa
págs. 34-37
Paraules respectuoses: El llenguatge inclusiu, cada cop més present als gabinets de premsa i als departaments de comunicació
págs. 38-43
D'audiència a comunicat: El nou paradigma informatiu canvia la manera d'entendre els lectors i de relacionar-s'hi
págs. 44-49
L'art de seduir l'audiència: L'engagement pretén fidelitzar els usuaris dels mijans.
págs. 50-53
Al centre: Estratègies per posar l'audiència al mig de l'estratègia comunicativa
págs. 54-57
Amenaça o oportunitat?: El periodisme gastronòmic es reinventa amb Instagram
págs. 58-61
Entrevistes desbordades: Un repàs a llargues converses que s'han convertit en peces històriques
págs. 62-66
Seis dècades de combat: Es compleixen 150 anys de la Campana de Gràcia, exitosa i satírica tribuna del republicanisme a Catalunya
págs. 68-71
La guerra soterrada: Vint-i-cinc anys desprès de la fi de la guerra de Bòsnia, els mitjans de comunicació d'aquest país balcànic mantenen la polarització ètnica
págs. 72-77
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados