CaMiño activo: Melloramos paso a paso
Aplicación da lei de Hess á determinación da entalpía de descomposición do carbonato de calcio: Unha proposta de indagación no laboratorio
Tendendo pontes: Un proxecto de innovación educativa,adaptable ao ensino mixto, entre educación superior e ensinanzas medias no ámbito da Xeografía e Historia
Fronte á covid 19...Radio escolar desde moitas casas: Como aproveitar ferramentas varias para artellar iniciativas pedagóxicas diversas
De Galicia a Canadá: Programa Piale: unha experiencia única para os docentes galegos
Entrevista a Miguel Ángel Santos Rego
Juan A. Granados Loureda (entrev.), Miguel Anxo Santos Rego (entrevistado)
O Grao en Xestión Cultural da Universidade de Santiago de Compostela: Unha oportunidade para a inserción profesional do alumnado de bacharelato e formación profesional
Leccións da pandemia: aprendizaxe informal: No 150.º aniversario de Maria Montessori
Doazón da biblioteca de Manuel Carballal Lugrís: Menciña para o patrimonio
Ceda o vaso: Plan Proxecta de sensibilización cara á problemática do consumo de alcohol. IES Xesús Taboada Chivite (Verín) – Curso 2019/20
EF desde a pantalla: Complementación do traballo e aprendizaxe dos contidos prácticos da materia de EF co contido teórico a través do recurso dixital
Patrimoni…ando: Participación do IES de Ponte Caldelas no Plan Proxecta, Educación Patrimonial curso 2020/21
A inspección de educación I: Unha perspectiva histórica ata a LOE
Biblioteca escolar no ensino enraízado: Ensino rural e igualdade de oportunidades desde a biblioteca escolar
Silencio, estamos lendo!: Hora de Ler: espazos e tempos de lectura na escola
A biblioteca en comunidade: Abrindo portas á memoria social
Monferosolidario: Abrindo a escola cara á transformación social
Verónica Dopico Cancela, Yolanda Castro López, María del Camino Pereiro González
Es reseña de:
Educar contra el acoso: herramientas y actividades para prevenir y detectar el acoso escolar
Alba, 2021. ISBN 978-84-9065-679-2
El arte de dar clase (según un lingüista)
Es reseña de:
Anagrama, 2021. ISBN 978-84-339-6464-9
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados