Who Designs Architecture?: On Silenced and Superimposed Authorship
págs. 7-17
págs. 18-31
Authorship and the archive: The reception of the Fun Palace Project
págs. 32-49
Aprendiendo de Denise Scott Brown: Más allá de «Learning from Las Vegas»
págs. 50-65
A pyramid of paperwork: Labors of imagination and interpretation in late twentieth century architectural practice
págs. 66-81
Las estrategias de comunicación de Foster Associates en Fitzroy Street (1971-1981): Una mirada a la cadena de producción gráfica a través de Birkin Haward, Helmut Jacoby y Jan Kaplicky
págs. 82-95
Mejor en equipo: Peter Harnden’s Big Band Architecture
págs. 96-115
Who designed Villa Planchart? Gio Ponti’s architecture in Caracas: Between influences and contamination
págs. 116-131
Silent partner: Design and making in the Early Modern Architecture of Britain
págs. 132-145
A landscape of conflict: Speculators and books in Early Modern London
págs. 146-161
El delirio de Lagos no es el de Nueva York: Rem Koolhaas y el protagonismo del autor-arquitecto en territorios conflictivos
págs. 162-173
Multiple authorship: The collaborative production of knowledge in the Shinkenchiku Residential Design Competition (1965–2020)
págs. 174-189
Browsing: De la exploración a la navegación, o la mutación del (no) proyecto de arquitectura
págs. 190-203
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados