Entre Annales e o conceptualismo alemán: os conceptos como ferramenta histórica
As lavandeiras do Sarela: Unha proposta de saída didáctica e coeducativa en Compostela
Alá ao sur 2022: Unha acollida afectiva no 800 aniversario do Rei Sabio
Análise dos estados de execución de orzamentos públicos autonómicos: O caso dos programas operativos rexionais e plurirrexionais dos fondos estruturais : Concreción da análise da execución orzamentaria consecuencia da aplicación das políticas económicas públicas en Galicia
A túa ruta: Un recurso interactivo para coñecer «o noso»
Interactuamos en recantos: Espazos de interacción e aprendizaxe no CEIP Emilia Pardo Bazán da Coruña
Miguel Anxo Bastos Boubeta: Entrevista
Juan A. Granados Loureda (entrev.), Miguel Anxo Bastos Boubeta (entrevistado)
O neno Groba e Música: Rogelio Groba, o compositor que sabe recoller o son de Galicia
Multigraduación: modelo de ensino alternativo
Educar para a vida, educar en competencias: Reflexións sobre a práctica docente
Raros somos todos: Un achegamento dende a diversidade
Creando artefactos informáticos: Secuencia didáctica sobre programación informática para a ESO en proxectos multidisciplinarios Licenza por formación no curso 2017/18
O Otero Pedrayo: Tradición e innovación
Lectura e familias na biblioteca Xoán Farias: A fórmula definitiva para lograr a participación das familias na biblioteca escolar
Rosa María Grille Riazuelo, Pablo López Cabrera, Kelly Picos Pérez, Rosana Rodiles Lamas
Biblioteca é a creativa como auga é a líquida: Algúns soños cúmprense. Outros hai que facer por cumprilos.
Desde a Biblioteca da EOI de Ferrol ata Rosalía de Castro sen fronteiras: Dinamización e colaboración nas bibliotecas das EEOOII de Galicia
O refraneiro galego baixo a lupa violeta: Revisamos como as desigualdades e os roles de xénero perduran nos ditos populares
A lenda da Moucha do monte Xalo: un produto final máxico
A alquimia da lectura: Se o lema das bibliotecas escolares deste ano é «A biblioteca escolar ten a palabra», na biblioteca Safo estas palabras cobran vida
O plan dixital de centro: Unha oportunidade única de transformación dos centros educativos que non podemos desaproveitar
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados