págs. 406-409
págs. 410-413
Tracking Inequity: An Actionable Approach to Addressing Inequities in Physics Classrooms
Julie Christensen, Niral Shah, Nickolaus Alexande Ortiz, David Stroupe, Daniel L. Reinholz
págs. 414-418
págs. 419-421
págs. 422-424
págs. 425-427
págs. 428-429
págs. 430-432
págs. 433-436
Analysis of the Propulsion Phase of Water Rockets Using Smartphone Sensors and Video Analysis
Guilherme Frederico Marranghello, Márcia Maria Lucchese, Fábio Saraiva da Rocha
págs. 437-440
págs. 441-443
págs. 444-444
págs. 445-448
págs. 449-452
Open-Source Virtual Labs with Failure-Mode-Inspired Physics and Optics Experiments
Sukmock Lee, Charlotte Guthery, Daewook Kim, Addison Calkins
págs. 453-456
págs. 457-459
págs. 460-463
págs. 466-468
págs. 469-469
págs. 470-470
págs. 471-474
Augmented Reality Experiment with a Van de Graaff Generator
Ardan Wildan, Chin Doong Yau, Chamaka Wijesinghe, Kevin Xiao, Tuck Wah Ng
págs. 475-477
págs. 478-483
págs. 484-486
págs. 487-490
Student-Created Video Content for Assessment and Experiential Learning
Ben Graul, Matthew L. Rollins Rollins, Nathan Powers, Dennis Della Corte
págs. 491-495
págs. 496-497
págs. 498-500
págs. 501-503
págs. 504-507
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados