Swirling from one level of the affects to another: the expressive Clavier in Mozart's time
Michael Latcham
págs. 502-518
Beethoven's Erard piano: its influence on his compositions and on Viennese fortepiano building
Tilman Skowroneck
págs. 522-537
The crozier of William of Wykeham
Jeremy Montagu
págs. 540-560
págs. 565-582
págs. 584-591
Edward Wickham
págs. 593-607
Thomas McGeary
págs. 608-612
págs. 615-617
págs. 617-618
Graham Sadler
págs. 619-620
pág. 619
David Wulstan
págs. 620-621
Timothy Morris
págs. 621-623
Bruce Wood
págs. 623-624
Mark Levy
págs. 627-628
Peter Downey
págs. 628-629
Laura Macy
págs. 631-632
Lassus and Bach—but not as we know them
Jeremy Summerly
págs. 634-635
A celestial siren and her music
Frederick Hammond
págs. 637-639
págs. 641-642
Charpentier, sacred and secular
Shirley Thompson
págs. 645-648
Jeremy Montagu
págs. 651-652
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados